donderdag 13 juli 2023

1 juli, dag 4

Zaterdag 1 juli

Het regent hard deze dag.



Om 7 uur 's Ochtends loop ik naar station Noord in Sneek en met de trein en bus kom ik in ongeveer 2 uur thuis in Groningen.


Er blijken jonge eendjes te zijn. Als het even iets droger is, fiets ik naar een fietsenwinkel vlakbij en koop een nieuw regenpak, met de weersverwachting van de komende tijd heb ik wel iets nodig dat echt waterdicht is. Een zeilpak is veel te zwaar en groot op de Viking. En mijn huidige jasje is de hele dag al doorweekt.

Ronald heeft het ondertussen druk met dweilen, het regenwater stroomt over de vloer naar voren.


Hij drinkt koffie bij zijn neef Koos, die vlakbij woont.

Ook doet hij boodschappen vlakbij, maar dat is nog een hele opgave, er is te veel keus in de supermarkt.


Ik ben 's middags al weer terug en samen halen we 15l benzine, het pompstation is ook vrij dicht bij.

's Avonds maken we ook nog een wandeling in het naast de jachthaven gelegen park. Je moet in


beweging blijven, want echt lekker zitten op de Viking kunnen we niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten