Omdat de rail iets te ver naar achteren zat, hebben we hem meer naar voren verplaatst.
Dat betekende nieuwe gaten voorbereiden in het schuimdak, er moesten versterkingen gemaakt van epoxy.
Daarna weer opnieuw boren.
Kit er in
Van binnen hebben we nu moeren. Eerst was het mooi glad, met getapte gaten in de rvs strip, maar dat was te moeilijk weer passend te krijgen. Het ziet er nu wel wat woester uit helaas.
vrijdag 18 mei 2012
dinsdag 15 mei 2012
gedaan werk
Er was nog best wat te doen aan de boot van de winter.
Ronald maakte een nieuw val voor het lichtweerzeil, een moeilijke splits!
De kabel van de Navtex antenne maakte hij aan de binnenkant van de mast.
Er kwam een extra ventilator op het kajuitdak.
De ventilator op de console van de elektrische lier werd vervangen door een afsluitbare.
Het onderwaterschip kreeg een nieuw laagje antifouling.
De buitenboormotoren hangen inmiddels weer op hun plek.
Nog een paar klusjes, volgende week woensdag gaat de boot te water.
Ronald maakte een nieuw val voor het lichtweerzeil, een moeilijke splits!
De kabel van de Navtex antenne maakte hij aan de binnenkant van de mast.
Er kwam een extra ventilator op het kajuitdak.
De ventilator op de console van de elektrische lier werd vervangen door een afsluitbare.
Het onderwaterschip kreeg een nieuw laagje antifouling.
De buitenboormotoren hangen inmiddels weer op hun plek.
Nog een paar klusjes, volgende week woensdag gaat de boot te water.
Abonneren op:
Posts (Atom)