zaterdag 30 juni 2018

we zijn in het zonnige zuiden


Zaterdag 30 juni
's Ochtends is het lekker, met het zoete water van het Haringvliet de dekken schoonmaken en ook binnen wat soppen.
Daarna wil ik wel naar de duinen die we zien. Helaas wil het motortje van de bijboot na een schoonmaak actie nog steeds niet lopen, dus dat wordt roeien. 
Ronald brengt me naar de wal, want hij heeft het nog druk aan boord.
De duinen zijn heel anders dan op de waddeneilanden, veel struiken en loofbomen. Ik maak een leuk rondje. Op het strand is een grote club met kleine catamarans.
Om 11 uur wordt het erg heet op het strand en druk. Ik ben blij dat ik weer naar de boot kan.
Anderen liggen de hele dag in de zon te bakken. 
Het ankeren gaat hier nogal ongeregeld. Aan een boei waarop staat dat je er niet aan vast mag maken,
of met 4 grote motorboten aan 1 mooring., er kwam er nog een bij nadat ik de foto gemaakt had
Omdat wij de zon veel te heet vinden, maak ik een zonnetent. 
Zo schijnt er geen zon de kajuit in.
In de rompen is het het koelst.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten