zaterdag 1 juli 2017

Voe 2

Vrijdag 30 juni
We hopen er een rustige dag van te maken, beetje opruimen, schoonmaken, boodschappen.
's Middags een wandeling heuvel op. 
We zien hier veel mooie broeikassen.
We eindigen bij een meer hoog in de heuvels, met uitzicht over de zee 200m dieper.
Er zwemt een roodkeelduiker met jongen!
Als we weer aan boord zijn, mis ik opeens de reserve batterij van mijn camera, die had ik in een hoesje in mijn zak.
Eerst aan boord zoeken, dan bij de haven en de pub vragen.
Uiteindelijk krijg ik een lift weer de heuvel op, terwijl Ronald weer loopt naar boven al zoekend.
Ik zoek boven bij het meer en loop terug naar beneden. Het is verbazingwekkend hoe hoog ik Ronald weer tegen kom.
We vinden geen batterij :(

Als troost gaan we nog maar even de pub in, het is daar echt gezellig. Het meisje achter de bar leeft met ons mee. 
We spreken ook met een man met een trike, die is custom build, met een VW motor.

1 opmerking: